Zapach zwiększa sprzedaż

Jeżeli już masz sklep i pragniesz znacząco podnieść sprzedaż, to w tak zaistniałej okoliczności warto zastosować reklama zapachowy. Jest to specjalna gałąź marketingu, której misją jest wytworzenie w kliencie potrzebę zakupu konkretnych produktów albo konkretnego produktu. Dzięki zapachom można sterować ludzkim działaniem i skłaniać ludzi do dokonywania konkretnych wyborów zakupowych.

Zakupowe wybory w bardzo wielu przypadkach są nieuświadomione. Kupujemy coś, pomimo że wcale tego nie potrzebujemy bub potrzeba jest znikoma. Ma to psychologiczne przeznaczenie także w reklamie. Marketing, który stosuje zapachy, jest w stanie w znacznym stopniu poprawić obroty w konkretnym sklepie. Aromatyzacja wnętrz na konkretne zapachy może w ogromnym stopniu wzmagać sprzedaż i w tym przypadku sprzedaż może być poprawiona nawet o kilkanaście procent tylko i jedynie dlatego, że zastosowano dany zapach.

Znakomita większość ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy, jak ważne jest to, w jakich sklepach ładnie pachniało i dodatkowo, że wykorzystano konkretne zapachy. Tylko poszczególne mieszanki zapachowe są w stanie przynieść dokładnie określone efekty i to takie, które przełożą się w późniejszym czasie na bardzo dobre rezultaty w sprzedaży. Aromamarketing, bo tak nazywa się to działanie, jest w stanie przynieść nam ogromne zyski i to niewielkim nakładem kosztów. W wielu sytuacjach klienci, którzy są w naszym sklepie, mogą zostawić nawet kilkanaście procent dodatkowo pieniędzy, z samego jedynie faktu, że wykorzystany był w sklepie odpowiednich zapach, który skłonił ich do zakupów. To z kolei znakomita wiadomość.

Zobacz także: zapachy do wnętrz.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.