Kalendarz reklamowy

Kalendarze trójdzielne są w dużej liczbie przypadków używane jako materiał reklamowy dla firm. Bardzo powszechną praktyką jest przesyłanie sobie takich kalendarzy wśród partnerami biznesowymi. Dzięki temu wzajemnie wspomagają swoje działania promocyjne.

Co zrobić, żeby ta forma reklamy była skuteczna? Najbardziej istotne są dwa elementy. Znakomita dystrybucja i zdjęcie na kalendarzu. Co trzeba na nim odnaleźć? Jak wygląda taki kalendarz? Popularne kalendarze trójdzielne ścienne, jak wskazuje sama nazwa, dzielą się na trzy części, dzięki którym możemy śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc i za pomocą specjalnego paska zaznaczać aktualny dzień. Na górze kalendarze trójdzielne posiadają zdjęcie bądź informacje reklamowe (sprawdź tutaj: http://www.aldo-kalendarze.pl). Dobry producent kalendarzy podpowie nam, jakie zdjęcie warto umieścić na wydruku, jednak warto samemu przygotować odpowiednie materiały. Postaw na uniwersalność. Odpowiedź na to pytanie uzależniony jest od tego, kto ma być adresatem naszej reklamy. Zazwyczaj jednakże kalendarze trójdzielne reklamowe projektowane są tak, by mogły odnaleźć się omal na każdym kroku. To znaczy, że są na nich umieszczane uniwersalne fotografie, rysunki, grafiki bądź po prostu podstawowe informacje na temat firmy. Niekiedy kalendarz trójdzielny dla firm łączy te wszystkie elementy. Na kalendarzu reklamowym z całą pewnością powinno odnaleźć się logo naszej firmy oraz dane kontaktowe. To podstawowe informacje, na jakie nastawiona jest produkcja kalendarzy trójdzielnych służących reklamie. Oprzy tym, jako że kalendarz będzie towarzyszył naszym klientom całe 356 dni w roku, bardzo dobrze na nim umieścić pozytywnie kojarzącą się z naszą firmą fotografię albo szatę graficzną.

Sprawdź tutaj: http://www.poradnik.evito.pl/kalendarze-ksiazkowe

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.