Jaki kalendarz wybrać

Kalendarze trójdzielne są w bardzo wielu sytuacjach używane jako materiał reklamowy dla firm. Bardzo powszechną praktyką jest przesyłanie sobie takich kalendarzy w gronie partnerami biznesowymi. Dzięki temu wzajemnie wspomagają własne działania promocyjne.

Co zrobić, żeby ta metoda reklamy była skuteczna? Najważniejsze są dwa elementy. Bardzo dobra dystrybucja i zdjęcie na kalendarzu. Co powinno się na nim wyszukać? Jak wygląda taki kalendarz? Popularne kalendarze trójdzielne ścienne, jak wskazuje sama nazwa, dzielą się na trzy części, dzięki którym możemy śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc i za pomocą specjalnego paska zaznaczać aktualny dzień. Na górze kalendarze trójdzielne posiadają zdjęcie bądź informacje reklamowe (warto zobaczyć: http://www.actinea.pl ). Odpowiedni producent kalendarzy podpowie nam, jakie zdjęcie warto umieścić na wydruku, jednak warto samemu przygotować odpowiednie materiały. Postaw na uniwersalność. Odpowiedź na to pytanie zależy od tego, kto ma być adresatem naszej promocji. Zazwyczaj natomiast kalendarze trójdzielne reklamowe projektowane są tak, ażeby mogły znaleźć się niemalże na każdym kroku. To oznacza, że są na nich umieszczane uniwersalne fotografie, rysunki, grafiki bądź zwyczajnie podstawowe informacje na temat firmy. Niekiedy kalendarz trójdzielny dla firm łączy te wszystkie elementy. Na kalendarzu reklamowym z całą pewnością powinno odnaleźć się logo naszej firmy oraz dane kontaktowe. To podstawowe informacje, na jakie nastawiona jest produkcja kalendarzy trójdzielnych służących reklamie. Oco więcej, jako że kalendarz będzie towarzyszył naszym klientom całe 356 dni w roku, dobrze na nim umieścić pozytywnie kojarzącą się z naszą firmą fotografię lub szatę graficzną.

Więcej: http://www.kalendarzereklamowe.org.pl

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.